Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

η ενέργεια των τόπων


παράξενη η σχέση που έχουν οι τόποι με τις ζωές
αν κι έχω ταξιδέψει πολύ
πάντα μια συγκεκριμένη διαδρομή
ίσως λόγω διάρκειας που όσο να πείς βοηθά στην ενδοσκόπηση
η
πολύ έξω από τη δική μου αισθητική
και προσλαμβάνουσες
δεν έχει καθορίσει τόσο τη ζωή μου όσο αυτή

30 χρόνια πριν ήταν ένα από τα όνειρά μου
20 χρόνια πριν ήταν απόλυτα καθοριστική για την ταυτότητά μου
και τις αξίες μου στη ζωή
10 χρόνια πριν ήταν η αφορμή να αλλάξω απολύτως την ανοδικά γιάπικη επαγγελματική μου πορεία δείχνοντάς μου κατάμουτρα πόσο κατασκευασμένη κι έξω από την ουσία της ανθρώπινης ψυχής είναι αυτό που ονομάζουμε "επιτυχία"
και τώρα στα χρόνια της αισθηματικής ηλικίας σχεδόν φοβάμαι για το απρόβλεπτο αποτέλεσμα στον φορτισμένο ψυχισμό μου...

3 σχόλια:

marios104 είπε...

Μπορώ να σκεφτώ μόνο εν μέρει κάτι παρόμοιο δικό μου, όταν οι πορείες μας σημαίνουν κάτι παραπάνω από επαναλαμβανόμενες διαδρομές. Αρκεί να μη θέλουμε τη σιγουριά της κάθε φοράς κι ανοιχτοί στο τυχαίο ή το απρόοπτο να είμαστε, οι δρόμοι είναι εκεί μπροστά μας.Καλησπέρα μεγάλη.

katiana είπε...

Οι απροβλεπτες διαδρομες δεν ειναι το ζητουμενο;

katiana είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.