Τρίτη 18 Μαΐου 2010

κι αν δε βρω το σωστό παγκάκι;




θάπρεπε να συναντηθούμε με άλλα ονόματα
σε περιστάσεις απόλυτης ανάγκης
να μη ντραπεις να μου ζητήσεις να σε αγκαλιάσω
να μη σκεφτείς όταν θα γείρεις στον ώμο μου να κλάψεις
το γιατί της επιθυμίας
επίσης
θάπρεπε να μου εξομολογηθείς στα ισια το τέλος που σου επιφύλαξε η απόλυση των ημερών
να μη το διαβάσω ξημερώματα
στο ψευδώνυμο ιστολόγιο

ήθελα να στο πω
μα ντράπηκες κοκκινίζοντας
κι απομακρυνθηκες...

δεν είχα άλλο τρόπο να δείξω το ενδιαφέρον μου
δεν είχες άλλο τρόπο να δείξεις τον ανεξήγητο φόβο
για αυτήν τη ανιδιοτελή έλξη
την οικειότητα στην προβολή
την ωρα που ενοιωθες το βλέμμα μου
στον σβέρκο σου
την ωρα εκεινη το καταλαβα
εγω ...

φεύγοντας
το πιο ενοχικό σου βλέμμα εριξες
και γω έσκυψα να το μαζέψω
μαζί με την αδέξια καληνύχτα
μη λερωθεί απο την γύρω συνάφεια
που παρακολουθούσε
η καληνύχτα σου ακόμα αιωρείται σα σκόνη
εκεί
σκέφτομαι να αργήσω να καθαρίσω...
...σε ποιό παγκάκι θα σε βρω...
σε ποιό ακριβώς
στο δρόμο του σπιτιού μου;

(η φωτογραφία απο την παράσταση "Βραδυνές συναντήσεις" της ομάδας SoμΜΑ που ξεκινούν 28 Μαίου στη Θεσσαλονίκη)

1 σχόλιο:

candyblue είπε...

Όμορφα που γράφεις κάποιες φορές....