Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

δεν αλλάζω, δε σου μοιάζω ...

Στρίβω στη γωνιά με μισό τσιγάρο

φίλους μου παλιούς τρακάρω

Είμαι πιό πιστή απ' όσο σχεδιάζω

θέλω να πω, δεν αλλάζω

Κρύβομαι βαθιά στο βαρύ παλτό μου

μέσα στο κλειστό εαυτό μου

Είμαι πιό παλιά απ' όσο σχεδιάζω

θέλω να πω, δεν αλλάζω.

Αυτό είμαι, ό,τι κι αν κάνω

όσο αλλάζω χρόνο χάνω

είμαι αυτό, για τόσο φτάνω

Μπαίνω σ' ένα μπαρ το συνηθισμένο

μια ζωή το ίδιο παραγγέλνω

Είμαι πιό πιστή απ' όσο σχεδιάζω

θέλω να πω, δε σου μοιάζω

(στίχοι:Γεράσιμος Ευαγγελάτος μουσική:Θέμης Καραμουρατίδης)

(μετά από ένα τηλεφώνημά σου τα χαράματα απρόσμενο, μου ήρθε η εικόνα, παράλληλα στην πόλη να κυκλοφορούμε ,τα φαντάσματα μας να αναζητούμε και να πίνουμε. καταγραφεις τον έρωτα σου καθημερινά, με τσακίζεις όταν σε σκέφτομαι να κλαις σιωπηλά, πάνω από ένα βουβό τηλέφωνο για μέρες, είσαι ο αδελφός που δεν είχα ποτέ, είσαι η σωστή νότα του ξεκούρδιστου πιάνου της ζωής μου, μου μιλάς για τον έρωτα σου με τα πιο απλά λόγια κι αυτό τον κάνει τεράστιο. σκέφτομαι ότι τα ξημερώματα που εμείς καιγόμαστε, αλλοι κοιμούνται , φέρνουν στα ίσια τη ζωή τους , την ώρα που εμείς εξολοθρεύουμε τη λογική, αλλοι ξεκουράζονται και γελώντας ομολογούμε την φιλία μας, μέσα από τις απουσίες αυτών που αγαπάμε αλλα ειναι σε διαφορα φάσης, απο επιλογή η εντροπία . κλείνουμε τη γραμμη μετά απο ώρα, έχω ξεχάσει τελικά τι είπαμε πραγματικά και τι κατα βαθος θέλαμε να ομολογήσουμε, ξέρω πως είσαι εκεί , δεν ξέρω ακριβώς που μπορεί να είμαι εγώ μετά απο αυτό κι εσύ καλά που 'χεις και τη γάτα, εγώ..)

4 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

κάπου κάποτε στο πάντα.
διαδρομές παράλληλες.
τόσο ίδιες. τόσο διαφορετικές.
που συναντιούνται και δεν.
το σιντί της τάνια είναι από τα πιο εκπληκτικά και ολοκληρωμένα.
εύγε της και σε όλους τους συντελεστές.
πολύ πολύ καιρό είχα να αποκτήσω κάτι τόσο αριστουργηματικό.
καλημέρα σου!

logia είπε...

βρε παιδιά όλοι ξύπνιοι είστε;
τώρα γυρίσατε όλοι από τη βραδυνή σας έξοδο; και γω που τώρα φεύγω για δουλειά...

την καλημέρα μου με μεγάαααλο χαμόγελο...:)))))

mahler76 είπε...

τι όμορφο τραγούδι!!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

τα ξημερώματα καιγόμαστε όταν οι άλλοι κοιμούνται...εγώ αυτό θα κρατήσω αυτό από τούτη την ανάρτηση και μην αναρωτιέσαι,φίλε μου,αν έχουμε κάτι κοινό,γιατί αυτό και μόνο φτάνει...
Κι εγώ,σαν τον φίλο σου,έχω γάτες,δύο.Αλλιώς δύσκολα περνάει κανείς,το φαντάζομαι...
Να σαι καλά,καλό απόγευμα.Μου αρέσουν τέτοια τηλεφωνήματα μες στα ξημερώματα.Μου θυμίζουν πορτοκαλί σωσίβιο μες σε μαύρη θάλασσα τη νύχτα.