Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Στην Πλατεία Συντάγματος απόψε θα είναι η αρχή


Με ρωτάνε αν θα έρθω, αν θα είμαι κι εγώ εκεί
με συμβουλεύουν : στην ηλικία μου θα πρέπει να προσέχω
τους ακούω με προσοχή
δεν απαντώ στα αυτονόητα
καλοί κι οι καναπέδες
καλά τα πληκτρολόγια
καλά όλα
αλλά εδώ σήμερα μιλάμε για επιβίωση
μιλάμε για το ακριβώς αύριο
τίποτε απώτερο, τίποτε μακρινό
ακριβώς για το αύριο
κι όλους αυτούς που μου το στερούν.
Πρώτη φορά κατάφεραν να με θυμώσουν τόσο
θα πάω στο Σύνταγμα κι ας μη το γράφουν στις ειδήσεις τους
θα πάω κι ας είμαι ένας και μοναδικός
θα πάω σα φύλακας της ουτοπίας που έχω ανάγκη
θα πάω κι ας μη καταφέρω τίποτα να αλλάξω
θα πάω για το προσωπικό γαμώτο μου
θα πάω κι αν εγώ δεν καταφέρνω να σας πείσω
να έρθετε και σεις
διαβάστε τι γράφει το κορίτσι
θα πάω γιατί γουστάρω να ονειρεύομαι
θα πάω πάει τέλειωσε κι ας με πείτε γραφικό
κι ας με συλλάβουν κι ας με χτυπήσουν κι ας με απωθήσουν
δεν έχω χειρότερη καταστολή από την προσωπική μου σιωπή.
(ολα τα άλλα είναι δικαιολογίες που σήμερα δε θέλω να κατανοήσω)

6 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

θα πάμε για το σήμερα. και το αύριο. εδώ είναι όλα πλέον.
τι απίστευτη διασκευή αυτή που ακούγεται!

One of the people είπε...

ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

επί λέξει είπε...

Εγώ έχω και χειρότερη καταστολή: να φωνάζεις και να ακούγεται σαν υποτονθορισμός, γιατί οι άλλοι φωνάζουν περισσότερο. Πότε ο ψίθυρος θα γίνει πιο δυνατός από τις άναρθρες κραυγές;

Καλά έκανες, αν δεν ήμουν βαριά κρυωμένος, θα ήμουν κι εγώ εκεί... να δω και το μπλουζάκι του b|a|s|n\i/a ...:)

logia είπε...

σε όποιο μπλογκ κι αν μπω
διαβάζω "θα πάω"
και γω μακρυά

επαναλαμβάνω, ό,τι είπα και στον b|a|s|n\i/a γιατί
εκείνη την ώρα ήθελα να βγώ στη θάλασσα και να σας φωνάξω με όλη μου τη δύναμη:
και γω μαζί σας,
με ακούτε;

το μόνο που έκανα,
ήταν να κορφολογήσω τον βασιλικό και να ρίξω τις άκρες του ψηλά στον αέρα, πάνω από τη θάλασσα,
να φτάσουν ως έσας εκεί στην πλατεία
και πιο μακρυά μέχρι τις μαυρισμένες ράχες

πήγες και συ;
καλημέρα

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Οσοι βρεθήκαμε εκεί τα ξέρουμε.
Οι άλλοι παρακαλώ μη ενοχληθούν στην επόμενη "φυσική καταστροφή"

Ενα είναι βέβαιο. Εμεις οι ίδιοι δημιουργούμε αυτές τις τεραστιες καταστροφές, με την απάθεια μας.

Βαθιά απογοητευμένος σας εύχομαι καλές νέες καταστροφές.

mahler76 είπε...

Σύντροφε δεν έγινε δουλειά...