Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Επίθεση στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια



Χτες το βράδυ 24/2/09 στις 10:05 «άγνωστοι» πέταξαν χειροβομβίδα στο Στέκι Μεταναστών που βρίσκεται στην οδό Τσαμαδού στα Εξάρχεια (στον ίδιο χώρο στεγάζονται και τα γραφεία του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα). Εκείνη την ώρα το Στέκι ήταν γεμάτο κόσμο μιας και είχε ανοιχτή εκδήλωση ο Σύνδεσμος Αντιρρησιών Συνείδησης και συνεδρίαζε το συντονιστικό της οργάνωσης μας. Η επίθεση δεν είχε θύματα από καθαρή τύχη δεδομένου ότι η χειροβομβίδα δεν μπόρεσε να σπάσει το διπλό τζάμι του παραθύρου, έκανε γκελ, και τελικά έσκασε μέσα στο χώμα στη ζαρντινιέρα που βρίσκεται μπροστά στο κτίριο.
Το δικό μας Eldorado ...

3 σχόλια:

Μεγαλοκοπέλα είπε...

Συμπέρασμα: Οι ζαρντινιέρες σώζουν. Ένθεν και ένθεν.

D.Angel είπε...

Aντε να δούμε τι άλλο θα συμβεί σ αυτόν εδώ τον τόπο!Τα φιλιά μου

BOSKO είπε...

σήμερα το έμαθα, καθώς, παρ' ότι πια κατοικώ στο κέντρο της Αθήνας, δεν έχω ούτε τηλεόραση, ούτε ίντερνετ (για την ώρα, βέβαια). Δεν ξέρω τι στόχο είχε η ενέργεια αυτή, πιθανώς να προήλθε από Χρυσαυγίτες που γουστάρουν τη μεταλλική μυρωδιά του αίματος. Από τα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη, πάντως, πολλοί μιλούσαν φανερά και κρυφά για μιαν εξέγερση των εν Αθήναις μεταναστών που ετοιμάζεται να ξεσπάσει. Ο χώρος αυτός όμως λειτουργεί ως ένα καλό πολιτιστικό στέκι συζητήσεων κλπ., δε θα ξεκινούσε από κει η επανάσταση. Εν ολίγοις, τα φασιστοειδή υποκείμενα ξαναχτύπησαν και σήμερα, την ίδια ώρα που εγώ ήμουν κλεισμένος σε ένα στούντιο με τον Νταλάρα, η πόλη θυμήθηκε τα πρόσφατα επεισόδια της. Να σου πω, το μετάνιωσα που δεν ήμουν εκεί...