Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

ένα ξύσιμο αρκούσε τελικά


...κοίταζα τον ήλιο κατάματα
επιστρέφοντας
να τυφλωθω
είχα ανάγκη από μια σπάνια αρρώστια
κάτι ξεχωριστό
που κανένα εμβόλιο δε σε σώζει
καμιά αγωγή δεν είναι ικανή
να σε θεραπεύσει
αναζητούσα τον θάνατο του παλιού μου κόσμου
για να συνεχίσω τη ζωή
...και τότε
από το πουθενά
χωρίς καν να υποδυθώ τα γνωστά τερτίπια
του παγονιού που αντιγράφω
όταν να εντυπωσιάσω επιθυμώ
ήρθεςκι απλά βολευτηκες με άνεση
στην αγκαλιά μου
κι ακόμη
με φιλησες όπως εγώ κατανοώ να φιλιούνται
όταν γίνονται οι δυο , ένα
κι ακόμη
απάντησες με απίστευτη επιτυχία
στις ερωτήσεις που δε σου έκανα
κι αυτό τώρα
είναι μια βραδυφλεγής συναισθηματική επαναφόρτιση
των σκουριασμένων μπαταριών της ψυχής μου
με άγνωστες παρενέργειες
-Παρακαλώ σταμάτα να μου στέλνεις sms την ωρα που τα θέλω δεν είναι χάπια
Που έμαθες αυτή τη νέα θεραπευτική οδό
σε ποιο σχολείο μαθαίνουν να απαντάμε σε αυτό που ποτέ δε μας ρωτάνε
τι εξωγήινη,
ζωδιακή
καρμική
συνάντηση μου επιφύλαξε η κρυφή μου εκδρομή στα ερημικά τοπία της επιθυμίας μου
ποια μνήμη μου μεταφυσικά σε δημιούργησε
Και τι γούστο μπορεί να χει όλο αυτό στα χρόνια μιας αισθηματικής ηλικίας
που ανακαλύπτει αμήχανη
ότι έκρυβε από κάτω της
ένα εκρηκτικό εφηβικό πάθος
κι αρκούσε νά 'ρθει
κάποιος να ξύσει την κρούστα
για να εμφανιστεί
σαν τα ψηφιδωτά στην Αγιά Σοφιά
τόσα χρόνια μετά...
η αρχική αμόλυντη, αχειροποίητη ουσία της ύπαρξης.

7 σχόλια:

karkinos7 είπε...

<< έκρυβε από κάτω της ένα εκρηκτικό εφηβικό πάθος κι αρκούσε νά 'ρθει κάποιος να ξύσει την κρούσταγια να εμφανιστείσαν τα ψηφιδωτά στην Αγιά Σοφιά τόσα χρόνια μετά... η αρχική αμόλυντη, αχειροποίητη ουσία της ύπαρξης >>
Το να ξυπνάνε οι εφηβικές αισθήσεις είναι απόδειξη ύπαρξης μας ακόμα στη ζωή και όχι ζωντανοί νεκροί.....

b|a|s|n\i/a είπε...

μπιπ μπιπ. το μήνυμά σας έχει παραδοθεί.

logia είπε...

οι απαντήσεις που έρχονται πριν τις ερωτήσεις, η κρούστα που αποκαλύπτει εφηβικούς παλμούς, κάτι καλό μου ακούγεται εδώ...

BOSKO είπε...

μου αρέσει η photo του post και μου θυμίζει τις δικές μου μίας προ ημερών ανάρτησης μου.
αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο είναι που άλλαξες το κείμενο κάτω από το "Για μένα" στο προφίλ σου!

πολύ σοφά λόγια!
σα να μου' δωσες πάσα για το νέο μου post βραδιάτικα!

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

ισως βιάστηκα να μεγαλοποιήσω ένα απλό ξεφλούδισμα απο την έντονη και ξαφνική ηλιοθεραπεία...

ολα θα πανε καλα... είπε...

ένα παλίμψηστο μπορεί να μας αποκαλύψει πολλά για μια περασμένη αισθηματική ηλικία,που διόλου περασμένη τελικά δεν είναι."Κι άξαφνα σαν τα πριν και τα μετά ιδωμένα",που λέει και ο ποιητής.

natasha hassiotis είπε...

α και φοβήθηκα μήπως ήτανε τίποτας κολλητικό και να μην έμπαινα στο μπλονκ σου για λίγες μέρες. λύσσιαξες ξανθομπάμπουρας άνθρωπος με τον ήλιο. όπως έλεγε κι ένα σενάριο: today rays, tomorrow raisins, γι' αυτό πρόσεχε. λολ