Κυριακή 24 Μαΐου 2009

ανεπίδωτο sms


Γυρίζουμε όλοι ξεφλουδισμένοι
από την ηλιοθεραπεία
γεμάτοι νέο καρκινικά νεοπλάσματα
που θα εκδηλωθούν τις υγρές χειμωνιάτικες μέρες
όταν όλα τα αγαπημένα καφέ θα ναι γεμάτα
και μεις θα καπνίζουμε απόκληρα τσιγάρα
απαγορευμένα στις κρύες γωνίες


Φυσάει ένα αδιόρατο αεράκι αισιοδοξίας
πιο μοναχικό από ποτέ
έχει γεμίσει το κινητό μου
από εκατοντάδες sms ανάγκης
μα εγώ εμμονικά
έχω ανάγκη το δικό σου ξεφλούδισμα


Κλειστό κρεμμύδι
με αυτό το άρωμα ανάμικτο αναγούλα και πόθο
μόνο για τολμηρούς λύτες
των ανθρώπινων σταυρόλεξων

Πιάνω τον εαυτό μου προπέτη
να σε απαιτεί θρασύτατα
Τον τιμωρώ με σιωπή

η αντηλιά απ τον πεζόδρομο
μπαίνει στο σπίτι
καταστρέφει τη μελωδία μου
με προσγειώνει
αλλά αδυνατώ να κοιμηθώ


Αυτό το καλοκαίρι θα την βγάλω απέναντι
2 προβολές καθημερινά
και μετά πίτα σέσκουλο
και μετά
ελπίζω
σύντομα να φτάσει το φθινόπωρο
και να φύγω.




(αυτό το πάρκο θέλω να επιζήσει)

4 σχόλια:

One of the people είπε...

Κύριε, κύριε έχω μια απορία: Να πας πού; Γιατί να φύγεις το φθινόπωρο;

One of the people είπε...

Α! Κι άλλη μία: Μόνος θα φύγεις;

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

@one of the people
Pardon?
Δεν ξέρεις ότι το φθινόπωρο έρχεται η "εποχή των παγετώνων"?

@one of the people
Pardon? (ξανά)
Προς το παρόν ναι.
(Τα pet πιάνονται?)

karkinos7 είπε...

Εγώ πάλι το καλοκαίρι θα το βγάλω στη δουλειά αν δεν απολυθώ.....
με μικρές εξόδους και εγώ το φθινόπωρο περιμένω για να φύγω.....
Αλήθεια που θα πας μήπως σε ακολουθήσω......